2 Οκτωβρίου 2019

ΑΒ Βασιλόπουλος


Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να δέχεται πιέσεις στον τζίρο της και τη φετινή χρονιά. Αν και κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες που κατέγραφε τα προηγούμενα τρίμηνα, ωστόσο δεν κατάφερε να εμφανίσει ανάπτυξη. Σχετική αναφορά για την πορεία των πωλήσεων του ομίλου Ahold – Delhaize στην Ελλάδα υπάρχει στα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που ανακοίνωσε στις 7 Αυγούστου.
Στην ανακοίνωση της Ahold Delhaize αναφέρεται: "Η απόδοση των πωλήσεών μας στην Ελλάδα βελτιώθηκε σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα, αλλά παραμένει αρνητική." Σε άλλο σημείο σημειώνεται ότι το περιθώριο κέρδους στην Ελλάδα παραμένει χαμηλό ενώ κάνει λόγο και για υψηλό κόστος εργασίας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία συμπληρώνει εφέτος 80 χρόνια στην αγορά, διαθέτει δίκτυο 460 καταστημάτων ενώ στα σχέδιά της, είναι οι πελάτες της να λαμβάνουν πιο στοχευμένη προσωποποιημένη πληροφόρηση για προσφορές που τους αφορούν και οι οποίες θα παρέχονται τόσο στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας όσο και στο on line κατάστημα click2shop.