Η ΑΒ Βασιλόπουλος
συνεχίζει να δέχεται πιέσεις στον τζίρο της και τη φετινή χρονιά. Αν και
κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες που κατέγραφε τα προηγούμενα τρίμηνα,
ωστόσο δεν κατάφερε να εμφανίσει ανάπτυξη. Σχετική αναφορά για την πορεία των
πωλήσεων του ομίλου Ahold – Delhaize στην Ελλάδα υπάρχει στα αποτελέσματα για
το δεύτερο τρίμηνο που ανακοίνωσε στις 7 Αυγούστου.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία συμπληρώνει εφέτος 80 χρόνια στην
αγορά, διαθέτει δίκτυο 460 καταστημάτων ενώ στα σχέδιά της, είναι οι πελάτες
της να λαμβάνουν πιο στοχευμένη προσωποποιημένη πληροφόρηση για προσφορές που
τους αφορούν και οι οποίες θα παρέχονται τόσο στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων
της αλυσίδας όσο και στο on line κατάστημα click2shop.