29 Σεπτεμβρίου 2017

Σκλαβενίτης: Ενίσχυση πωλήσεων και κερδών το 2016

Μια ιδιαίτερη θετική χρονιά ήταν το 2016 για την εταιρία Σκλαβενίτης που σημείωσε αύξηση 32% στα κέρδη μετά φόρων που ανήλθαν στα 33,80 εκατ. ευρώ. Ο Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά των καταστημάτων του Μαρινόπουλου, προχωρά δυναμικά το πλάνο ανάπτυξής του με παρουσία σε όλη την Ελλάδα. 
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Σκλαβενίτη ανήλθε στα 1,872 δισ. από 1,745 δισ. ευρώ το 2015 παρουσιάζοντας αύξηση 7,28%.
Τα κέρδη μετά φόρων για την χρήση 2016 ανήλθαν στα 33,8 εκατ. ευρώ (+31,86% σε σχέση με το 2015) και τα ΕBITDA σε 94,88 εκατ. ευρώ (+12,44% σε σχέση με το 2015).

24 Σεπτεμβρίου 2017

Το γάλα έχει... ονοματεπώνυμο

Την υποχρεωτική αναγραφή της προέλευσης στο γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα αλλά και την ταυτότητα στα προϊόντα κρέατος προβλέπει το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε στη Βουλή.
Σε ότι αφορά το γάλα, εισάγεται υποχρέωση επισήμανσης της προέλευσης του γάλακτος καθώς και του γάλακτος ως συστατικό γαλακτοκομικών προϊόντων τόσο στα προσυσκευασμένα όσο και στα μη προσυσκευασμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Συγκεκριμένα η επισήμανση της προέλευσης του γάλακτος θα πρέπει να περιλαμβάνει τις εξής ενδείξεις:

19 Σεπτεμβρίου 2017

Οι επόμενες τάσεις στην παγκόσμια αγορά

   
 Η γήρανση του πληθυσμού τα επόμενα χρόνια, η άνοδος της μεσαίας τάξης στις ασιατικές χώρες και από την άλλη η υποβάθμισή της στις ανεπτυγμένες χώρες και ειδικά στην Ευρώπη μετά την κρίση του 2008, η ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση της τεχνολογίας στην καθημερινότητά μας διαμορφώνουν τις τάσεις στο λιανεμπόριο της επόμενης ημέρας. Τις σημαντικότερες αυτές με ορίζοντα το 2030 εντοπίζει και αναλύει η εταιρεία ερευνών αγοράς Euromonitor International.  Το πόσο γρήγορα θα εντοπίσουν τις τάσεις αυτές οι λιανέμποροι, οι διαφημιστές, οι προμηθευτές και οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό και τη βιωσιμότητα και ανάπτυξη των επιχειρήσεων τα επόμενα χρόνια σε ένα περιβάλλον που παραμένει εξαιρετικά ανταγωνιστικό και γεμάτο προκλήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι 8 μεγάλες τάσεις είναι οι ακόλουθες:
·        

18 Σεπτεμβρίου 2017

Ελαφρύνσεις στα τέλη ΙΧ που κυκλοφόρησαν πριν το 2010 - Αυξήσεις στα νεότερα

Εκπτώσεις που θα φτάνουν έως και το 20% θα παράσχει το υπουργείο Οικονομικών στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ που κυκλοφόρησαν πριν από το 2010.
Με δεδομένο ωστόσο ότι τα έσοδα θα πρέπει να παραμείνουν τα ίδια, θα υπάρξουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας των νεότερων οχημάτων.
Όσοι δηλαδή απέκτησαν ΙΧ μετά το 2010 θα ...επιδοτήσουν τα παλαιότερα.
Στόχος του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης είναι να επανακυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους οχήματα, για τα οποία οι ιδιοκτήτες τους έχουν παραδώσει τις πινακίδες τα προηγούμενα χρόνια.
Όλες οι αλλαγές

10 Σεπτεμβρίου 2017

Τα νοικοκυριά «έφαγαν» 10 δισ. ευρώ από τα λεφτά του στρώματος σε 2 χρόνια

Από τα χρήματα που είχαν αποθησαυρίσει στο πρώτο εξάμηνο του 2015, την περίοδο της πρώτης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, πλήρωσαν φορολογικές και άλλες υποχρεώσεις τα νοικοκυρά.
Εκτιμάται ότι την τελευταία διετία επαλήλθαν στο σύστημα και έκαναν φτερά για πληρωμές φόρων και άλλων υποχρεώσεων περί τα 10 δισ. ευρώ.
Πρόκειται περίπου για τα μισά χρήματα που είχαν «σηκώσει» οι πολίτες στο α΄ εξάμηνο του 2015 από τα καταστήματα των τραπεζών, όσο ακόμη δεν είχαν επιβληθεί τα capital controls.
Γύρισαν 11 - 12 δισ. ευρώ

Τα νοικοκυριά «κόβουν» γάλα και ψωμί

«Μαχαίρι» σε βασικά είδη διατροφής βάζουν τα νοικοκυριά προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη φορολογική αφαίμαξη με την οποία βρίσκονται αντιμέτωπα. Η πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ, οι δόσεις για το φόρο εισοδήματος καθώς και τα τέλη κυκλοφορίας έρχονται να επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.

14 Αυγούστου 2017

Βασιλόπουλος, οι «κυνηγοί προσφορών» και οι επιδοτήσεις των 180 εκατ. ευρώ

Μια νέα «φυλή» καταναλωτών ανέδειξε η οικονομική κρίση: τους «κυνηγούς προσφορών». Πρόκειται για καταναλωτές οι οποίοι δεν ψωνίζουν πλέον από μια συγκεκριμένη αλυσίδα supermarket αλλά επιλέγουν κάθε φορά αυτή που κάνει τις χαμηλότερες τιμές σε συγκεκριμένα προϊόντα. Οι αλυσίδες τους θέλουν αυτούς τους πελάτες. Διότι αγοράζουν συνήθως μεγάλες ποσότητες από τα προϊόντα που είναι σε προσφορά και κάνουν κατά συνέπεια μεγάλους λογαριασμούς. Να γιατί η Βασιλόπουλος, ρίχνει 180 εκατ. ευρώ για επιδοτήσεις τιμών προκειμένου να προσελκύσει αυτούς τους κυνηγούς.  
Όπως αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμα η "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ" Κρατάει τη δυναμική της η ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του ομίλου AholdDelhaize, και στο πρώτο εξάμηνο του έτους, επιτυγχάνοντας τη διατήρηση του μεγαλύτερου μέρους των νέων καταναλωτών που «κέρδισε» την περσινή χρονιά.

Θετική αξιολόγηση της αγοραστικής εμπειρίας στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ από τους Έλληνες καταναλωτές

Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) στην ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ, με δείγμα 2.000 ατόμων, εξετάζει ανάμεσα σε άλλα θέματα την ευρύτερη οικονομική/κοινωνική συνεισφορά των σουπερμάρκετ. Τα αποτελέσματα προσφέρουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα σε σχέση με καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς και σημαντικές απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τον ρόλο των σουπερμάρκετ στην οικονομία και ανάπτυξη της χώρας.

13 Αυγούστου 2017

Με ειδικό τέλος θα επιβαρύνονται από την 1η Ιανουαρίου 2018 οι πλαστικές σακούλες

Με ειδικό τέλος θα επιβαρύνονται από την 1η Ιανουαρίου 2018 οι πλαστικές σακούλες που διαθέτουν τα σούπερ μάρκετ στους πελάτες τους.
Πρόκειται για τέλος ανταποδοτικού χαρακτήρα σε όλες τις λεπτές πλαστικές σακούλες μιας χρήσης (πάχους 0-50 μm), το οποίο θα διαμορφώνεται σε 0,03 ευρώ από την 1/1/2018 και σε 0,07 ευρώ από την 1/1/2019.

64 χρόνια μετά: Ο σεισμός 7,2 Ρίχτερ που ισοπέδωσε Αργοστόλι, Ληξούρι και Ζάκυνθο

 Ήταν 12 Αυγούστου του 1953, όταν στις 11:25 το πρωί έλαβε χώρα ο ισχυρότερος και καταστροφικότερος σεισμός, μεγέθους 7,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, που ισοπέδωσε στην κυριολεξία τις πόλεις του Αργοστολίου, του Ληξουρίου και της Ζακύνθου.
Μετά τον καταστροφικό σεισμό, μια τεράστια πυρκαγιά ξέσπασε στη Ζάκυνθο, με αποτέλεσμα ότι απέμεινε από το σεισμό να καταστραφεί από την φωτιά που κράτησε αρκετές ημέρες. Ακολούθησαν εκατοντάδες μετασεισμοί, πολλοί απ' αυτούς πάνω από 5 βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ εως και τα τέλη του Σεπτέμβρη. Πάνω από 33.000 σπίτια καταστάφησαν σε Ζάκυνθο, Κεφαλονιά και Ιθάκη, ενώ ο συνολικός αριθμός των νεκρών από τους σεισμούς ανήλθε σε 455, των αγνοουμένων σε 21 και των τραυματιών σε 2.412.