Το προφίλ
του Έλληνα
καταναλωτή την επόμενη δεκαετία σκιαγράφησαν εκπρόσωποι του λιανεμπορίου τροφίμων, στο 8ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας
Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με τίτλο «Shopper Anatomy» που πραγματοποιήθηκε
την Πέμπτη.
Συγκεκριμένα, ο
Πάνος Παχατουρίδης EMEA εκ μέρους του Facebook, ανέδειξε τον ρόλο που
παίζουν τα social media στην προώθηση και την πώληση προϊόντων, παρουσιάζοντας
καινοτόμες εφαρμογές που αξιοποιούν τις τεχνολογίες της φωτογραφίας, του video
και της εικονικής πραγματικότητας, ενώ ανέδειξε τις αλλαγές τις οποίες
επιφέρουν τα social media στις αγοραστικές συνήθειες. Επίσης, ανέφερε ότι,
σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Facebook, για το 62% του αγοραστικού κοινού οι αγορές για τα
φετινά Χριστούγεννα θα ξεκινήσουν από την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου.