Μεσαία και μικρά σούπερ μάρκετ βρίσκονται σε θέσεις μάχης ήδη για ένα τζίρο που τα τελευταία χρόνια έχει συρρικνωθεί από τα 14 δισ. (προ κρίσης) στα 9 δισ. περίπου.
Τα μικρά και μεσαία καταστήματα αντιμετωπίζουν ένα πολύ σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον που εντείνεται από την σφοδρότητα της οικονομικής κρίσης και την συρρίκνωση της καταναλωτικής δαπάνης. Όμως περνούν στην αντεπίθεση λαμβάνοντας ενεργό ρόλο στη διαδικασία ανακατατάξεων του κλάδου, διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη την τελευταία διετία.
Η αλυσίδα καταστημάτων super market SPAR, μετά το τέλος της συνεργασίας της με τη αλυσίδα σουπερμάρκετ Βερόπουλο ετοιμάζει την επανείσοδο της στην ελληνική αγορά.