Ο εμπορικός κόσμος εκτιμά ότι για πρώτη φορά από την έναρξη της
οικονομικής κρίσης ο τζίρος των Χριστουγέννων θα είναι αυξημένος.
Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα φτάσει τα επίπεδα της διετίας 2008-2009,
όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η "Καθημερινή". Αξίζει δε να
σημειωθεί ότι μέσα σε επτά χρόνια υπολογίζεται ότι έχουν χαθεί από το
λιανεμπόριο περί τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ ή 35,2% του τζίρου.
Τα μικρά και μεσαία καταστήματα αντιμετωπίζουν ένα πολύ σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον που εντείνεται από την σφοδρότητα της οικονομικής κρίσης και την συρρίκνωση της καταναλωτικής δαπάνης. Όμως περνούν στην αντεπίθεση λαμβάνοντας ενεργό ρόλο στη διαδικασία ανακατατάξεων του κλάδου, διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη την τελευταία διετία.
Η αλυσίδα καταστημάτων super market SPAR, μετά το τέλος της συνεργασίας της με τη αλυσίδα σουπερμάρκετ Βερόπουλο ετοιμάζει την επανείσοδο της στην ελληνική αγορά.