Αλλάζουν
δραστικά οι αγοραστικές συνήθειες
των Ελλήνων καταναλωτών λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς στην πλειονότητά τους επιλέγουν πλέον να
κάνουν συνολικά τα ψώνια τους από τα σούπερ μάρκετ με αποτέλεσμα
στις υπόλοιπες επιχειρήσεις τροφίμων να καταγράφεται πτώση του τζίρου που φτάνει έως και το 70%.
Έρευνα του ΙΕΛΚΑ που καταγράφει τις καταναλωτικές συνήθειες
των Ελλήνων για την περίοδο που διανύουμε δείχνει ότι οι καταναλωτές σε ποσοστό 72% προτιμούν τα κοντινότερα
σούπερ μάρκετ για τις αγορές τους. Παράλληλα το ποσοστό των καταναλωτών
που προτιμούν συσκευασμένα προϊόντα βιομηχανικής επεξεργασία, δηλαδή χωρίς
ανθρώπινη παρέμβαση, αυξήθηκε μέσα σε
σύντομο χρονικό διάστημα από 19% σε 33%.