Πεδίο δόξης λαμπρό ανοίγεται για την οργανωμένη λιανική στη
χώρα μας, εν μέσω ισχυρών ανακατατάξεων, σημαντικών deals και νέων
αφίξεων. Σε έναν κλάδο που μετασχηματίζεται ταχύτατα στη σκιά πολλαπλών
προκλήσεων, οι μεγάλοι παίκτες στο λιανεμπόριο τροφίμων χαράσσουν τη στρατηγική
τους, διεκδικώντας ακόμη υψηλότερα μερίδια αγοράς, την ώρα μάλιστα που
παρατηρείται έντονη κινητικότητα.
Όσο προκύπτουν νέα δεδομένα, τόσο αυξάνονται και οι
απαιτήσεις των καταναλωτών από έναν από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της ελληνικής
οικονομίας. Η πανδημία του κορονοϊού, η ενεργειακή κρίση, οι αναταράξεις στην
παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και εσχάτως η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία
κρίνουν ως αναγκαία θωράκιση της οργανωμένης λιανικής, απαιτώντας γρήγορα
αντανακλαστικά, ταυτόχρονη διαχείριση πολλαπλών κρίσεων και άμεση μετάβαση στην
ψηφιακή εποχή. Η νέα εποχή άλλωστε προμηνύει μεγάλες αλλαγές στη λειτουργία του
κλάδου.
Σκλαβενίτης
Διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία από πλευράς τζίρου, παρά τη
μείωση των πωλήσεων που καταγράφεται σε ολόκληρο τον κλάδο λόγω του κύματος
ακρίβειας, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης συνεχίζει τις επενδύσεις,
υλοποιώντας φιλόδοξο σχέδιο ανακαινίσεων.
Ειδικότερα, εντός του 2022 αναμένεται να ανακαινιστούν
περισσότερα από 40 καταστήματα Σκλαβενίτης σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας,
ώστε οι πελάτες της αλυσίδας να έχουν ακόμη περισσότερες επιλογές για τις
αγορές τους.
Ταυτόχρονα, η Σκλαβενίτης συνεχίζει να εστιάζει στην
ενδυνάμωση της ψηφιακής της δραστηριότητας, μέσω
του sklavenitis.gr που έχει ήδη επεκταθεί στις μεγαλύτερες πόλεις της
χώρας.
ΑΒ
Βασιλόπουλος