1. Η μη υιοθέτηση ενός σωστού συστήματος
Είναι στην ευθύνη του CEO να θέσει σε
εφαρμογή ένα σωστό σύστημα και να φροντίζει για την επικαιροποίησή του ανά
τακτά χρονικά διαστήματα.
2. Να ακούει περισσότερο και να απαιτεί
λιγότερο
Το γεγονός ότι ένας CEO κατέχει τη
σημαντικότερη θέση στην εταιρεία δεν σημαίνει ότι έχει και τις γνώσεις να
επιλύει κάθε είδους πρόβλημα που παρουσιάζεται. Επίσης, το να πιστεύει ότι όλοι
θα τον ακούνε σε κάθε περίσταση είναι λάθος. Την ίδια στιγμή, ένας CEO δεν θα
πρέπει να ξεχνά ότι οι υπάλληλοι που έχει είναι το σημαντικότερο προσόν του και
αν κάνει οτιδήποτε θα μπορούσε να είναι προβληματικό γι αυτούς τότε θα
αισθάνεται ως ένας «γνήσιος» CEO.