2 Οκτωβρίου 2019

ΑΒ Βασιλόπουλος


Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να δέχεται πιέσεις στον τζίρο της και τη φετινή χρονιά. Αν και κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες που κατέγραφε τα προηγούμενα τρίμηνα, ωστόσο δεν κατάφερε να εμφανίσει ανάπτυξη. Σχετική αναφορά για την πορεία των πωλήσεων του ομίλου Ahold – Delhaize στην Ελλάδα υπάρχει στα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που ανακοίνωσε στις 7 Αυγούστου.

Σκλαβενίτης


Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 19,3% και ανήλθε στα 3,011 δισ. ευρώ το 2018.
Υψηλότερες επιδόσεις σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις σημείωσε η Σκλαβενίτης, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2018.

30 Σεπτεμβρίου 2019

Πού ξοδεύουν τα χρήματά τους οι Ελληνες

Στα 1.441,03 ευρώ ανήλθε πέρυσι η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών για αγορές, κάτι που σημαίνει πως οι Ελληνες αύξησαν το ποσό που ξοδεύουν κατά 1,9% σε σχέση με το 2017.
Το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών του μέσου προϋπολογισμού των νοικοκυριών αφορά στα είδη διατροφής (20,2%) και ακολουθούν η στέγαση (14,1%) και οι μεταφορές (13%), ενώ στις υπηρεσίες εκπαίδευσης αντιστοιχεί το μικρότερο μερίδιο των δαπανών (3,2%).
Η μεγαλύτερη μεταβολή δαπανών των νοικοκυριών, σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα (2017), παρατηρείται σε ξενοδοχεία, καφενεία και εστιατόρια (αύξηση 5,1%), ενώ ακολουθούν οι δαπάνες για υγεία (αύξηση 4,5%) και για αναψυχή και πολιτισμό (αύξηση 2,9%)
Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι τα νοικοκυριά διαθέτουν:
Τηλεόραση έγχρωμη (100%),
κινητό τηλέφωνο (92,8%),
σταθερό τηλέφωνο (84,3%),
προσωπικό ηλεκτρονικό υπολογιστή (69,7%),
τουλάχιστον ένα επιβατηγό αυτοκίνητο ΙΧ (66%),
πλυντήριο πιάτων (36,7%),
καταψύκτη (31,1%),
δεύτερη κατοικία (14,9%),
κλειστό χώρο στάθμευσης (12,9%)

χρησιμοποιούν την κεντρική θέρμανση ως κύρια πηγή θέρμανσης σε ποσοστό 40,1%.

ΠΗΓΗ ΕΛΣΤΑΤ

18 Αυγούστου 2019

Αλλαγές στις ανέπαφες συναλλαγές με χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες

Την 14 Σεπτεμβρίου 2019 θα αρχίσει να ισχύει νέος Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο οποίος εξειδικεύει συγκεκριμένες διατάξεις της Οδηγίας 2015/2366/ΕΕ «για τις υπηρεσίες πληρωμών» (PSD 2).
Ως εκ τούτου θα εφαρμόζονται στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά νέες απαιτήσεις ασφαλείας στις συναλλαγές που διενεργούνται με τη χρήση καρτών πληρωμών (χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων)
Οι νέες αυτές απαιτήσεις ασφαλείας θα αφορούν τις ακόλουθες περιπτώσεις συναλλαγών:
– Ανέπαφες πληρωμές με κάρτα σε τερματικά αποδοχής συναλλαγών των εμπόρων (POS).
– Μεμονωμένες πληρωμές σε περιβάλλον «ηλεκτρονικού εμπορίου» (e-commerce)
Συγκεκριμένα:

5 Ιουλίου 2019

Άνοιξε η πλατφόρμα ΕΡΓΑΝΗ για τους εργαζόμενους


Στο Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ θα έχουν πρόσβαση από σήμερα Πέμπτη οι εργαζόμενοι, καθώς όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή της σχετικής πλατφόρμας


Συγκεκριμένα, όπως τονίζει το υπουργείο, μετά την ψήφιση του ν. 4611/2019 και την απαιτούμενη τεχνική αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, δίνεται από σήμερα η δυνατότητα στους εργαζόμενους, με χρήση των κωδικών TAXISNET, να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα στοιχεία που δηλώνονται στο ΕΡΓΑΝΗ και αφορούν τις προσλήψεις, τις αποχωρήσεις, τους μισθούς και τα ωράρια των εργαζομένων.
Η δυνατότητα πρόσβασης θα γίνεται πιλοτικά από τις 18.00 έως τις 08.00 καθημερινά στον διαδικτυακό τόπο employees.yeka.gr και από τις 15 Ιουλίου για όλη την διάρκεια της ημέρας. Οι εργαζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε δεδομένα που έχουν υποβληθεί από την 01.01.2017 και έπειτα.  

Η δυνατότητα πρόσβασης θα γίνεται πιλοτικά από τις 18.00 έως τις 08.00 καθημερινά

29 Ιουνίου 2019

Χρήσιμες συμβουλές για την σωστή επιλογή τροφίμων τα οποία καταναλώνονται εκτός σπιτιού παραθέτει ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων.


Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, ο ι καταναλωτές οι οποίοι επισκέπτονται εστιατόρια ή επιχειρήσεις γρήγορης εξυπηρέτησης θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τις εξής οδηγίες :
– Να επιλέγουν εστιατόρια που εφαρμόζουν μέτρα υγιεινής τα οποία είναι απαραίτητα για την προστασία των τροφίμων.
– Να μην καταναλώνουν φαγητά που έχουν ύποπτο χρώμα, μυρωδιά και γεύση.

12 Ιουνίου 2019

e-πληρωμές σε αγορές προϊόντων στο ράφι μέσω του κινητού σας βγάζοντας φωτογραφία


Η έκθεση παρουσιάζει τα διαθέσιμα μέσα πληρωμών, καθώς και τους μηχανισμούς και τα συστήματα που υποστηρίζουν την ομαλή και ασφαλή διεκπεραίωσή τους.
Παράλληλα, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να δει live εφαρμογές ηλεκτρονικών πληρωμών που εφαρμόζονται εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ και σε λίγο καιρό αναμένονται και στη χώρα μας.
Πληρώστε βγάζοντας φωτογραφία

Ανέπαφες συναλλαγές και στα ΑΤΜ


Τη δυνατότητα να κάνουν αναλήψεις μετρητών ή άλλες συναλλαγές με την κάρτα τους, χωρίς να την εισάγουν στο ΑΤΜ, θα έχουν σε λίγο καιρό οι Έλληνες καταναλωτές.
Συγκεκριμένα, τα νέα ΑΤΜ που εγκαθιστούν οι τράπεζες έχουν σε ειδικό σημείο το σήμα των ανέπαφων συναλλαγών.
Όταν ενεργοποιηθεί το νέο σύστημα, ο κάτοχος της κάρτας δεν θα χρειάζεται να την εισάγει στο μηχάνημα, αλλά θα την πλησιάζει στο συγκεκριμένο σημείο.
Τα πλεονεκτήματα
Το ΑΤΜ θα διαβάζει τα στοιχεία της κάρτας και αφού την αναγνωρίσει, θα ζητάει από τον χρήστη το PIN για να προχωρήσει η συναλλαγή.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη τους επόμενους μήνες, καθώς χρειάζεται μία τεχνολογική αναβάθμιση των συστημάτων των τραπεζών.
Το πλεονέκτημα της νέας μεθόδου είναι ότι ο χρήστης δεν θα έχει τον κίνδυνο το ΑΤΜ να του κρατήσει την κάρτα, σε περίπτωση που κάνει κάτι λάθος, ενώ αποκλείεται το ενδεχόμενο να την ξεχάσει στο μηχάνημα φεύγοντας.
Κι αυτό διότι δεν θα την αφήνει από τα χέρια του. Μόλις ακούει το ειδικό σήμα των ανέπαφων πληρωμών (μπιπ), θα την ξαναβάζει στο πορτοφόλι του.
Νέες τάσεις διεθνώς

9 Μαΐου 2019

Τέλος εποχής για την ΕΒΓΑ


Τέλος εποχής στην εταιρεία ΕΒΓΑ, η οποία εδώ και λίγο καιρό μετονομάστηκε σε EMFI χωρίς να αλλάξει κάτι στην μετοχική σύνθεση.
Η EMFI η οποία συνεχίζει να παράγει στο εργοστάσιο της Ιεράς Οδού τα παγωτά ΕΒΓΑ για λογαριασμό της Unilever προχώρησε σύμφωνα με στελέχη της σε αυτή την κίνηση ώστε να "απελευθερωθεί" από το "Ελληνική Βιομηχανία Γάλακτος και Αλεύρου" που είναι και η πλήρης επωνυμία της.
Πίσω στο 1934 όταν και δημιουργήθηκε η ΕΒΓΑ είχε ως βασικό της αντικείμενο την εμπορία γάλακτος. Μάλιστα τότε τα αρχικά ΕΒΓΑ σήμαιναν Εθνική Βιομηχανία Γάλακτος. Η δραστηριοποίηση της στην αγορά γάλακτος συνεχίστηκε έως και την δεκαετία του '90 όταν η εταιρεία είχε πλέον περάσει στην οικογένεια Φιλίππου. Στα τέλη της δεκαετίας του '90 η εταιρεία άλλαξε σε "Ελληνική Εταιρεία Γάλακτος και Αλεύρου" καθώς προστέθηκε η δραστηριότητα της παραγωγής κρουασάν (Folie, Pralenda, Trendy).
Κομβικό σημείο στην ιστορία της εταιρείας ήταν η πώληση του σήματος και των ψυγείων ΕΒΓΑ στον τομέα του παγωτού στην Unilever πριν από μερικά χρόνια διατηρώντας όμως την παραγωγή στις εγκαταστάσεις της. Πλέον το εργοστάσιο της Ιεράς Οδού έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσιά παραγωγής φασόν όχι μόνο για την Unilever (σ.σ. το 2017 62% των συνολικών πωλήσεων της προέρχονταν από την Unilever) αλλά και για άλλες εταιρείες τόσο στο επώνυμο παγωτό όσο και στο private label. Στο τελευταίο εκτιμάται ότι 1 στα 4 μη "επώνυμα" παγωτά έχει παρασκευαστεί από την ΕΒΓΑ.
Σε ότι αφορά στο κρουασάν, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2017, η εταιρεία είναι πέμπτος παίκτης στην κατηγορία με μερίδιο της τάξης του 5,4% πίσω από την Chipita που κυριαρχεί στην αγορά (52%) τα private label (12,1%), την Tottis και την Στεργίου. Καθώς η ΕΒΓΑ παράγει περίπου το 40% των private label που διατήθενται στην αγορά η εταιρεία αθροίζει συνολικά ένα ποσοστό της τάξης του 10,3%.

20 Απριλίου 2019

Σε ποιες εταιρείες θέλουν να εργαστούν οι νέοι της χώρας μας;


Παρουσιάστηκαν στις 16 Απριλίου 2019 τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας Καριέρα και Γενιές Υ & Ζ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και βραβεύτηκαν οι κορυφαίοι εργοδότες σύμφωνα με τις ψήφους των νέων της χώρας. 
Τα γράμματα Υ και Ζ για κάποιους είναι δύο απλά γράμματα. Για άλλους -όπως εμείς- είναι τα γράμματα που ορίζουν τις δύο μεγαλύτερες αριθμητικά και ισχυρότερες παραγωγικά Γενιές της χώρας μας. Είναι οι κατά πλειοψηφία πιο ενεργοί συνάδελφοι, εργοδότες και υπάλληλοι του σήμερα, αλλά και του αύριο.
Άρα η άποψή τους έχει σημασία και παίζει καταλυτικό ρόλο στον τρόπο που βλέπουμε να διαμορφώνεται η εργασιακή κατάσταση όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, δεδομένου ότι ζούμε στο πιο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον της Ιστορίας.
Γι’ αυτό για 5η συνεχή χρονιά, το kariera.gr σε συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διεκπεραίωσαν αλλά και παρουσίασαν επίσημα την Τρίτη 16 Απριλίου 2019 τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας για την Καριέρα και τη Γενιά Υ, προσθέτοντας για πρώτη φορά και δείγμα από την ανατέλλουσα Γενιά Ζ.
Στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων, που έγινε στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος με φόντο όλη την Αθήνα, βρέθηκαν στελέχη από τις πιο καταξιωμένες ελληνικές επιχειρήσεις, φορείς εκπαίδευσης, εργαζόμενοι και εργοδότες σε μια γιορτή που φέρνει τους καλύτερους ακόμα πιο κοντά.