Ο πόλεμος στην Ουκρανία, οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα, ο πληθωρισμός και η αβεβαιότητα όσον αφορά την εξέλιξη της νόσου Covid-19 και των μεταλλάξεών της καθιστούν οποιαδήποτε πρόβλεψη για το 2022 αβάσιμη, σημειώνει η The Mart.
Ανάπτυξη 7,5% πωλήσεων και 250% καθαρών
κερδών πέτυχε πέρυσι η The Mart, η χονδρεμπορική αλυσίδα της
Σκλαβενίτης που διατηρεί δίκτυο 12 καταστημάτων. Όμως για την τρέχουσα χρήση, η
αβεβαιότητα όσον αφορά την εξέλιξη της πανδημίας, ο πόλεμος
στην Ουκρανία οι διαταραχές στην εφοδιαστική
αλυσίδα και η άνοδος του πληθωρισμού, καθιστούν, όπως
σημειώνει στις οικονομικές της καταστάσεις η διοίκηση της, οποιαδήποτε
πρόβλεψη μη εφικτή.
Παρά τα προβλήματα, η διοίκηση της
αναμένει ότι και η τρέχουσα χρήση θα είναι κερδοφόρα και οι
δραστηριότητες της θα επηρεαστούν θετικά από την πλήρη επαναλειτουργία του
κλάδου της εστίασης και οι θετικές προοπτικές για τον τουρισμό. Όμως
εκτιμά ότι οι συνεχείς ανατιμήσεις των εμπορευμάτων
ενέχουν τον κίνδυνο αρνητικής επίδρασης στα περιθώρια μικτής κερδοφορίας
της, ενώ η άνοδος της τιμής της ενέργειας και λοιπών λειτουργικών εξόδων,
θα πιέσουν τα αποτελέσματά της.