Στο 43% ανέρχεται ο τζίρος των παντοπωλείων επί της
συνολικής αγοράς τροφίμων, με τα μερίδια αγοράς των σούπερ μάρκετ να υποχωρούν
ελαφρά τα τελευταία χρόνια.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ανάλυσης του ΙΕΛΚΑ, η
δαπάνη ανά νοικοκυριό σε είδη παντοπωλείου διαμορφώθηκε το 2018 στα 366,67 ευρώ
αυξημένη κατά 0,86%.
Οι εκτός σούπερ μάρκετ αγορές
Την ίδια περίοδο, η συνολική δαπάνη σε είδη
παντοπωλείου στη χώρα έμεινε σχεδόν αμετάβλητη με ελάχιστη μεταβολή κατά 0,10%
στα 17,81 δισ. ευρώ λόγω της μείωσης που παρουσίασε ο αριθμός των νοικοκυριών.
Το 57% είναι από τα χαμηλότερα ποσοστά στην Ευρώπη,
όπου το επίπεδο του μεριδίου αγοράς των αλυσίδων σουπερμάρκετ κυμαίνεται στο
70-80% της συνολικής αγοράς.