Σε έως και 70 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται ο επενδυτικός σχεδιασμός της ΑΒ Βασιλόπουλος για φέτος, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα κινήθηκε και στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς. Στο πλάνο περιλαμβάνονται ανακαινίσεις, λειτουργία νέων καταστημάτων, αναβάθμιση των λειτουργικών και παραγωγικών μονάδων, αλλά και των αποθηκών.
Στο επίκεντρο της στρατηγικής της αλυσίδας είναι η ενίσχυση του δικτύου franchise με νέα καταστήματα. Θυμίζουμε ότι το 2021 η αλυσίδα δαπάνησε 73,6 εκατομμύρια ευρώ από 57,25 εκατομμύρια ευρώ το 2020, τα οποία διατέθηκαν για την αναβάθμιση και επέκταση του δικτύου πωλήσεων. Στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς λειτούργησαν τέσσερα νέα εταιρικά καταστήματα και σαράντα έξι καταστήματα μέσω franchise. Στο τέλος της χρήσης 2021, το δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος αριθμούσε 592 καταστήματα από τα οποία 314 είναι εταιρικά, 264 ανήκουν στο δίκτυο δικαιόχρησης και 14 καταστήματα είναι καταστήματα χονδρικής πώλησης (ΕΝΑ Cash & Carry).