Αύξηση πωλήσεων, ρευστότητας και κερδοφορίας στα σούπερ μάρκετ το 2021 καταδεικνύει η ετήσια έκδοση «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» των εκδόσεων Boussias.
Συγκεκριμένα, οι 34 επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ του
δείγματος που χρησιμοποιήθηκε στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ειδικής
έκδοσης, παρουσίασαν πωλήσεις αξίας 10,11 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά
237,97 εκατ. ευρώ ή κατά 2,41% συγκριτικά με το 2020 -και κατά 9,54%
συγκριτικά με το 2019, οπότε οι πωλήσεις είχαν διαμορφωθεί στα 9,11 δισ. ευρώ.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για
την πέμπτη συνεχόμενη χρονιά σημαντικής ανόδου των κλαδικών πωλήσεων, καθώς το
2020 αυξήθηκαν κατά 868,77 εκατ. ευρώ ή 9,54%, το 2019 κατά 511,54 εκατ. ευρώ ή
5,95%, το 2018 κατά 296,68 εκατ. ευρώ ή 3,56% και το 2017 κατά 585,25 εκατ.
ευρώ ή 7,51% συγκριτικά με το 2016, οπότε είχαν διαμορφωθεί στα 7,79 δισ. ευρώ.
Συνολικά, δηλαδή, την εν λόγω τετραετία η
αύξηση των πωλήσεων υπερέβη το 31% και τα 2,42 δισ. ευρώ, πράγμα που
αποδίδεται, πρώτον, στην επίδραση της πανδημίας και των lockdowns, δεύτερον,
στην πλήρη επαναλειτουργία του δικτύου της πάλαι ποτέ Μαρινόπουλος, τρίτον,
στην οργανική ανάπτυξη του κλάδου έναντι ανταγωνιστικών προς αυτόν δικτύων και,
τέταρτον, στις διεθνείς πληθωριστικές πιέσεις από το δεύτερο εξάμηνο του 2021.