29 Δεκεμβρίου 2015

ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:

ΟΙ 30 ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Οι 12 από τις 30 εταιρείες της λίστας προέρχονται από τον ευρύτερο τομέα της μεταποίησης, ο οποίος κατά τη διάρκεια των τελευταίων 6 ετών δοκιμάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την υποχώρηση των επενδύσεων, τη φθίνουσα πορεία των όγκων παραγωγής και το κλείσιμο πολυάριθμων επιχειρήσεων. Αναλυτικά, πρόκειται για τις INTERCOMM FOODS A.E., ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΜΙΧΑΗΛ Α.Β.Ε.Ε. και ΤΥΡΑΣ Α.Ε. (παραγωγή, επεξεργασία και τυποποίηση τροφίμων), COSMOS PROFIL Α.Ε. (παραγωγή προφίλ αλουμινίου), SP – CARTONPACK HELLAS Α.Ε.Β.Ε. (χάρτινη συσκευασία), ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΓΡ. Α.Β.Ε.Ε. (παραγωγή και εμπόριο αρωμάτων – καλλυντικών), ΚΛΕΜΑΝ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. (κατασκευή ανελκυστήρων), ΚΑΡΑΤΖΗ Α.Ε. (κατασκευή πλαστικών διχτυών), FLEXOPACK A.E.Β.Ε. και ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Α. Α.Ε. (πλαστική συσκευασία), DOW ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. (πλαστικές και χημικές πρώτες ύλες) και ΕΛΠΕΝ Α.Ε. (παραγωγή φαρμάκων). Ακολούθως, 10 επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στο χονδρικό ή λιανικό εμπόριο: πρόκειται για τη φαρμακαποθήκη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒΙΣ Α.Ε., τις εταιρείες τροφίμων LEADER A.E. (κυρίως γαλακτοκομικά) και ΝΑΣΟΠΟΥΛΟΙ ΑΦΟΙ Α.Ε. (προϊόντα κρέατος), τις ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. και ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ Α.Ε. (αλυσίδες super market), τη DELL A.E. (προϊόντα τεχνολογίας), τη ΝΤΑΒΟΥ Α.Ε. (προϊόντα καπνού), τη SHEL & MOH A.E. (αεροπορικά καύσιμα) και τις H&M Α.Ε.Ε. και ΜΠΕΡΣΚΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. (ένδυση). Τέλος, 8 επιχειρήσεις προέρχονται από τον ευρύτερο χώρο παροχής υπηρεσιών: GREEK ENVIRONMENTAL & ENERGY NETWORK Α.Ε. και ΗΡΩΝ ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Α.Ε. (παροχή ηλεκτρικής ενέργειας), ΣΑΝΗ Α.Ε. και ΦΑΙΑΞ Α.Ε.Τ.Α. (ξενοδοχεία), ΟΡΦΕΥΣ ΒΑΪΝΟΓΛΟΥ Α.Ε. (logistics), ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., ΥΠΗΡΕΣΙΑ 800 – ΤΕΛΕΠΕΡΦΟΡΜΑΝΣ Α.Ε. (κέντρα κλήσεων) και Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Η διαχρονική ανάπτυξη των εσόδων και της κερδοφορίας των παραπάνω εταιρειών, συνοδευόμενη από ταυτόχρονη μείωση του δανεισμού, αποδεικνύει ότι στον επιχειρηματικό χάρτη της χώρας μπορούν να αναδειχθούν εξαιρέσεις ανεξαρτήτως κλάδου, που βασίζονται στην επωφελή εκμετάλλευση ενός συνδυασμού εσωτερικών ή/και εξωτερικών παραγόντων. Το τελικό αποτέλεσμα που μας προσφέρουν – Άνοδος σε καιρό πτώσης- είναι σίγουρα αξιοσημείωτο. H λίστα δημοσιεύεται στο περιοδικό Fortune που κυκλοφορεί στα περίπτερα. Χορηγός της λίστας είναι η Eurobank.